Polityka prywatności

Polityka Prywatności – JuEm Sp. z o.o.

1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest JuEm Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, wpisana do KRS pod numerem 0000870233, NIP: 6751738985, REGON: 387542474,.

Kontakt z administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: juem@juem.pl lub pisemnie na adres siedziby.


2. Zakres przetwarzanych danych

Przetwarzamy dane osobowe w szczególności:

  • dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia),
  • dane kontaktowe (adres, numer telefonu, e-mail),
  • dane dotyczące wykształcenia, doświadczenia zawodowego i kwalifikacji,
  • inne dane podane dobrowolnie przez kandydata w formularzu aplikacyjnym lub CV.

3. Cel i podstawa prawna przetwarzania

Dane osobowe są przetwarzane w celu:

  • realizacji procesu rekrutacji i przedstawienia kandydatów potencjalnym pracodawcom (art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO),
  • zawarcia i wykonywania umów o pracę tymczasową (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • spełnienia obowiązków prawnych (np. podatkowych i kadrowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • w przypadku dodatkowej zgody – przechowywania aplikacji na potrzeby przyszłych rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4. Odbiorcy danych

Dane mogą być udostępniane:

  • pracodawcom, do których kierowana jest rekrutacja,
  • podmiotom świadczącym usługi kadrowo-płacowe, prawne i IT,
  • organom publicznym, jeżeli wymagają tego przepisy prawa.

5. Czas przechowywania danych

  • Dane przetwarzane w bieżących procesach rekrutacyjnych – do czasu ich zakończenia.
  • Dane przetwarzane na podstawie dodatkowej zgody – maksymalnie 24 miesiące.
  • Dane związane z zawartymi umowami – przez okres wymagany przepisami prawa (np. podatkowego i księgowego).

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Każda osoba ma prawo do:

  • dostępu do swoich danych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”),
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Zgoda na przetwarzanie danych może być w każdej chwili wycofana – nie wpływa to jednak na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem.

Skargę można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).


7. Zasady bezpieczeństwa

Dbamy o bezpieczeństwo danych osobowych, stosując odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, w tym szyfrowanie transmisji (SSL), systemy kontroli dostępu i procedury bezpieczeństwa IT.